Reklamacjeizwroty

 

REKLAMACJA
w razie niezgodności zawartości przesyłki ze złożonym zamówieniem lub wadą produktu prosimy Państwa o informację e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.lub kontakt telefoniczny 512 124 808. W przypadku reklamacji pomocne będzie jak najdokładniejsze przedstawienie problemu w formularzu reklamacyjnym oraz podanie numeru zamówienia, co umożliwi sprawne rozpatrzenie Państwa reklamacji. Przywiązujemy dużą wagę do zadowolenia naszych Klientów, dlatego staramy się rozwiązać Państwa problemy tak szybko, jak to możliwe. Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji to 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji.  
______________________________
Pod adresem 
http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

ZWROT
Każdy klient Dekorujsam.pl ma pełne prawo zwrócić zamówiony towar w przeciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Nie są państwo zobowiązani do podawania przyczyny zwrotu, jednak taka informacja będzie dla nas bardzo pomocna przy tworzeniu ofert sklepu i ulepszaniu jego działania, tak aby spełniał Państwa oczekiwania. Należy pamiętać, że zwracany towar musi być zwrócony w stanie w jakim do Państwa dotarł, bez oznak użytkowania i widocznych wad. Tym samym sugerujemy, aby zwracany towar był opakowany w sposób uniemożliwiający jego zniszczenie w czasie transportu (np. folia bąbelkowa, kartonowe pudełko) lub, jeśli istnieje taka możliwość dostarczony do nas osobiście. Dodatkowo prosimy o dołączenie dowodu zakupionego towaru – paragonu lub faktury. Warto pamiętać, iż w przypadku zwrotu sklep nie refunduje kosztów przesyłki zwrotnej, oraz nie przyjmuje przesyłek „za pobraniem”. Produkty wykonane na specjalne zamówienie (np. rolety rzymskie szyte na wymiar) nie podlegają zwrotowi. 

UWAGA
Wysyłając do nas przesyłkę należy pamiętać o dołączeniu informacji o numerze zamówienia, którego dotyczy zwrot/reklamacja oraz paragon lub fakturę. Ze szczegółowymi warunkami reklamacji/zwrotów mogą się państwo zapoznać na stronie www.aromi.pl w zakładce „Regulamin


Prosimy o wypełnienie poniższych formularzy i wysłanie do nas  na adres: 

 

Formularz zwrotu

Oświadczenie odstąpienia od umowy

REKLAMACJE I ZWROTY
AROMI
C.H.RESPAN Lokal nr.254
35-326 Rzeszów
ul.Rejtana 53 A